onsdag 14. november 2012

Ønskeliste til kjøkkenet

Nå begynner det endelig å skje litt i forbindelse med tomtekjøpet og det betyr at vi er i full gang med å planlegge huset innvendig. Mannen tenker helst på valg av gulv, vegger og den slags, mens jeg er i full gang med å innrede kjøkkenskapene og jakte på de perfekte gardinene. Haha, da er vel alt som det skal være eller hva? Nå er det jo snart jul også så da kan man jo ønske seg litt nytt til det nye huset?!




1.Knekkebrødboks - Kremmerhuset. 2.Muffinsformer - Bolina. 3. Stor/medium skjærefjøl i tre - Bolina. 4. Kjøkkenvekt - Åhlèns. 5. Skilt - Kremmerhuset. 6. Eva Trio white line gryter. 7. Matpakkeposer - Kremmerhuset. 8. Linforkle - H&M. 9. Lattekopp fra Green Gate. 10. Lattekopper fra Green Gate (den perfekte julekoppen). 12. Stor hvit piskeskål fra IB. Laursen. 13. Tekanne - Kremmerhuset. 14. Hvite "Merci" asjetter, tallerkner og skåler - Åhlèns.

Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg helt sikkert til å gå til innkjøp av noe småtteri selv frem mot jul. Muffinsformer har man jo alltid bruk for og noen småting fra Kremmerhuset greier jeg helt sikkert ikke til å motstå når de kommer i butikk.

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden og lade opp til morgendagens doble og siste arbeidsdag denne uken. Først skal jeg være noen timer i barnehagen før ferden går til Åhlèns. Der er det nemlig kundekveld for klubbmedlemmer og det gleder jeg meg til. Kanskje det blir med noen godbiter hjem også?

3 kommentarer:

  1. Jeg kjenner meg veldig igjen, gulv og vegger er fint det, men det er noe med de små detaljene som utgjør forskjellen :)
    Liker stilen din, kan jeg få spørre hvor kjøkkenvekta på bildet er fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er virkelig detaljene som er spennende å jobbe med ;)

      Kjøkkenvekten på bildet er fra Åhlens :)

      Slett
  2. Hei søte deg,
    jeg må bare takke for fine ord du har lagt igjen hos meg, jeg blir så glad!

    herlig liste!

    Ønsker deg en fortsatt nydelig helg, her er vi snart ferdig med fase 1 av renoveringen i heimen *hurra*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.