torsdag 8. november 2012

Oversiktsbilder av stua

Vi boltrer oss i en liten leilighet på 54 kvm og selv om vi bare er to så blir det fort fullt da klær skal tørkes og jeg til stadighet finner nye nødvendigheter (store som små) til heimen - jeg er dermed mest glad i nærbilder. Jeg må innrømme at tanken på oversiktsbilder skremmer meg litt, men ettersom en god venninne av meg har etterlyst oversiktsbilder av stua kunne jeg jo ikke si nei.


Dette bildet er tatt fra inngangspartiet hvor det er en åpning fra gangen og rett inn i stuen.


Jeg står fremdeles i gangen når jeg tar dette bildet og ser du ene enden på stua.
Du kan så vidt skimte balkongen som ligger i denne enden av stua.
Dette bildet er tatt fra den brune skjenken som vises på bildet ovenfor. Her ser du også åpningen til den lille gangen vår.


Disse bildene er tatt fra døra ut til balkongen. Bak deleveggen finner du kjøkkenet og du kan også se spisekroke fra sofakroken.
Her er sofakroken sett fra tvens ståsted. Vi har valgt å ha hjørnet på sofaen ut mot selve rommet rett og slett for å dele litt av mellom kosekrok og kjøkken.


Jeg ligger her syk og svak igjen. Argh... Denne influensaen vil visst ikke slippe taket og jeg må innrømme at det begynner å bli rimelig frustrerende. Heldigvis har jeg en mann som steller godt med den syke kona si. Han kommer hjem med flere slag halspastiller, lager varmeflaske, pakker meg inn i pledd og lager mat til meg. Hvor heldig er ikke jeg?

3 kommentarer:

  1. Fant akkurat bloggen din via NIB, og har kost meg med alle innleggene dine. Virkelig en fin blogg du har! :) Legger deg til i blogglisten min!

    Håper du får en fin torsdag!

    SvarSlett
  2. Så koselig stue! Fint fra alle vinkler, trenger ikke grue deg for oversiktsbilder du! Riktig god bedring til deg, om du ikke allerede er oppe å hopper!
    Klem fra regn og vind i hovedstaden :-)

    SvarSlett
  3. Koselig dere har det! virket veldig lyst og luftig med gjennomtenkte løsninger.

    Kjempefint bidrag til NIB utfordringen under her, herlig bilde!

    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.