lørdag 24. november 2012

Stripete jul

Det ser ut til å bli en stripete jul hos oss i år. Og selv om jeg i utgangspunktet bestemte meg for å holde meg til pynt i hvitt og sølv, ser jeg at det nok kommer til å snike seg inn noen røde elementer også i år.
Julekassen begynner å fylle seg opp!

 
Koppene med strikkamønster er fremdeles en favoritt, sammen med mine utallige strikkapotter.
Strikkamønster er jo kjempeflott, spesielt nå mot jul og vinteren.


 
 Stripete kjøkkenhåndklær, gavepapir, putetrekk og servietter er innkjøpt, og et rødstripete sengetøy er allerede på vei hjem til oss.

Nydelige gavebokser med hjort fikk jeg tak i hos Åhlèns - de er jo faktisk like fine å pynte med som å bruke til å pakke inn gaver. Jeg venter bare på at putetrekkene skal komme i butikken - de MÅ jeg bare ha.

 

Nå er jeg rigget i gamlesenga hjemme hos mor med et lass dunputer, pelspledd og en bunke med ferske juleblader som jeg skal kose meg med i kveld. Jeg skal også få en endelig oversikt over hva som skal gjøres mot jul og hva som trenger å handles inn - til uken blir det nemlig jul hos oss :)

God lørdag til alle sammen! 

Er det forresten noen som har samme problemet som meg ved at alle bildene blir utrolig skurrete når du laster dem opp på bloggen? Det er bare så vanvittig irriterende....

4 kommentarer:

  1. Å SÅ MASSE FINT DU HADDE SAMLET OPPI
    KASSEN DIN!
    STRIPER ER NOE JEG LIKER GODT!
    NYT KVELDEN!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. så fine bilder og stripete rød jul var veldig fint!
    jeg elsker også strikk, og de strikkekoppene var nydelige, samtidig så de passer godt nå i vinterhalvåret :-)
    nyt resten av helgen !

    SvarSlett
  3. Mye fint i kassa di! Jeg mener jula alltid må være litt rød... først da får jeg den gode julefølelsen :) er ikke helt med på denne neonrosagreia...hehe

    Gleder meg til å se flere julebilder hos deg :)

    SvarSlett
  4. Så mye fint! :) Jeg har også begynnt å samle litt nye juleting i et skap.. Her blir det jul neste fredag, og jeg gleder meg stort til å pynte! :) Har ganske masse pynt fra før, så får se om jeg mangler noe når jeg pynter. Men regner med noe nytt blir det. ;) Eneste gangen i året jeg har rødt er til jul! Som fotballhjerte sier, da får en den gode julefølelsen. :) Ha en fin søndag og kos deg med planleggingen.

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.