onsdag 21. november 2012

Travle tider

Dagene flyr avgårde og nå er det faktisk snart helg igjen. Denne helgen setter vi kursen mot østlandet for å besøke familie og venner og kanskje ta en liten befaring på tomta. 
Jeg har handlet inn noe småtteri til jul (det blir jo alltid litt nytt hvert år, og jeg har jo ingenting i fra før *kremt*) men alt ligger bare på benken og venter på at jeg skal ha god tid til å styre og ordne litt i leiligheten. Selv om jeg aller helst skulle ha gjort alt på en gang er det vel bare å innse at dette nok må gjøres i flere omganger ettersom vi skal bort denne helgen også...

Jeg har allikevel tid til å tenke igjennom hvordan ting skal være og hva jeg ønsker meg - både til leilighet og nyhuset. Ønskelisten begynner å ble lang *kremt*...

1. Putetrekk fra H&M. 2. Skilt fra Bohus. 3. Duftelys fra Kremmerhuset. 4.Store oliventrær fra Kremmerhuset. 5.Putetrekk fra Åhlèns.

1. Bilderamme fra Kremmerhuset. 2.Brunt saueskinn fra Kid/Skeidar. 3. Bilde/skilt fra Bohus. 4. Klokke fra Kremmerhuset.

1. Stor lyslykt fra Kremmerhuset. 2. Magneter med elg fra Kremmerhuset. 3. Oppskrift på lykke fra Kremmerhuset.

Jeg kunne ikke motstå fristelsen til å kjøpe det søte skiltet og matpakkeposene fra den forrige ønskelisten jeg lagde, kanskje jeg klarer å holde meg bedre i skinnet denne gangen? Foruten rådyrputa. Den MÅ jeg bare ha når den kommer i butikk. Og duftlys har man vel alltid bruk for?

Nå skal vi avgårde for å kjøpe kjøkken, det blir både spennende og skremmende!

1 kommentar:

  1. HEI GINA:)
    ALLTID MASSE ØNSKER JE...
    SPENNENDE Å TA UT KJØKKE DA:)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.