tirsdag 18. desember 2012

De aller siste julegavene...

...er ferdig innpakket og venter på å bli levert til gode venner og familie. 
Vel nesten alle. 

Den vanskeligste gaven gjenstår til siste slutt hvert år nettopp fordi jeg aldri finner ut hva jeg skal kjøpe til mannen før det nesten er for sent. Jeg håper det er flere som har det sånn, haha!

 

På noen av gavene ble det vintertema med hvitt papir (tips: tegnepapirrull fra IKEA er billig, ikke gjennomsiktig og 30 m på rullen) turkis og snøkrystaller. 


På andre ble det gråpapir og rødstripete.
I år har jeg droppet å krølle båndene, men har heller delt båndet på langs og knytt ei sløyfe. 



 En lekker gaveeske med hjort har også funnet veien til pakkehaugen. 


Gaver fra polet pakkes hvert år inn i aluminiumsfolie og pyntes med bånd og andre ting jeg har om hender. 
Hjertet som henger på er kjøp på Sia i Sverige.



Vi har litt plassproblemer når det kommer til oppbevaring av julegaver, så i år har vi dem rett og slett liggende fremme i stua til pynt i trekassen. Da kan også vi ha litt glede av dem før jul!

 

 Nå skal jeg finne frem litt ost og kjeks som vi skal kose oss med når mannen kommer hjem fra jobb. Han jobber helt ville overtidsøkter om dagen, jeg skjønner ikke at han orker. Da håper jeg det er litt koselig å bli satt litt ekstra pris på når han endelig er hjemme. 

4 kommentarer:

  1. så fint du har pakket inn gavene ♥
    Enig i at den vanskeligste gaven å finne er til mannen.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Flinke du til å pakke gaver. Nydelig. Den lys turkise og hvite onsker jeg meg :-)

    Fin førjulstid til deg fra meg.

    SvarSlett
  3. Oi og wow omhverandre! Så nydelige gaver!!! Det er klart det er deilig å bli gjordt stas på når man jobber mye og lenge! =)

    SvarSlett
  4. Nydelig innpakking altså! Du er super flink! takk for tipset ang ikea tegnepapiret, det skal jeg huske til neste år :)
    Da er vi flere som utsetter det siste samboergaven ;)
    Hvert år er det like vanskelig synes jeg!
    Men får tro det er tanken som teller, hehe ;)
    Ha en fin førjulstid!
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.