mandag 3. desember 2012

Jul på soverommet

Jepp, den første helgen i advent snek det seg inn bittelitt jul på soverommet også.


Ettersom jeg ikke akkurat er symaskinens beste venn hjalp mamma til med å sy store putetrekk til hotellputene våre. Jeg var på Ikea og kjøpte dette stilige stoffet med vedstabler på, så nå fikk også soverommet en ekstra piff (skulle bare hatt to matchende trestubber som nattbord).


Sengesettet kjøpte jeg på Åhlèns og er veldig mykt og deilig å sove i. Dessuten skapte det jo litt julestemning med de røde stripene -det er en del rød- og hvitstripete hos oss denne julen.


Elsk, elsk, elsker de søte små knappene som holder pute- og dynetrekket igjen. 


Bildekvaliteten blir så som så når jeg er så utålmodig som jeg er, måtte jo ta bilder da det var helt nytt på sengen, altså FØR det blir enda mer skrukkete enn det allerede var (av og til burde jeg kanskje stryke sengetøyet?) og da var det selvsagt allerede kjempemørkt ute.

Ønsker dere en finfin start på uken!


1 kommentar:

  1. WAW SÅ TØFFE
    JA ENIG MED DEG DU SKULLE HATT NOEN TRESTUBBER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.