onsdag 26. desember 2012

Julaften

I år var vi hjemme hos mor på julaften og vi hadde en utrolig koselig julefeiring.

Bror og jeg labber stort sett rundt i pysjen og tar på finstasen da vi får gjester. 
Men i dag er pysjen byttet ut med skiutstyr for bror sin del, mens jeg har byttet ut pysjen til fordel for joggingsen - det er så herlig at man bare kan kose seg i jula!


Som søster, så bror; ullsokker, saueskinn og lyseblå flanellpysj.


Mens vi koste oss med Tre nøtter til Askepott og Astrid Lindgrens jul, dekket mor bord. 



I kveld skal vi på middag hos svigers.
Håper deres jul har vært fin!

2 kommentarer:

  1. Å SÅ KOSELIGT
    FLINKE MAMMA DU HAR
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Det er akkurat sånn julen skal feires - myspys!

    Jeg må takke deg for alle fine kommentarer du har lagt igjen hos meg i år, du er herlig! Ønsker deg ett riktig godt nyttår! Skal bli koselig å følge deg i året som kommer også :)

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.