mandag 10. desember 2012

Minijulehus

Tidligere i høst kjøpte vi oss et ganske stort lyshus som vi har dekorert og pyntet med i gangen.
Nå er det lille minihuset julepyntet og jeg bare elsker det huset - virkelig et godt kjøp. 


Granbar, tørkede appelsinskiver, kanelstenger og kongler skaper god julestemning.



Huset står normalt ikke på kjøkkenbordet altså, men jeg har gitt opp å fotografere i den mørke gangen vår.
I bakgrunnen kan kanelstjerna skimtes. 


♥ Englevinger


En hvit svibel er planet i et kakeboks jeg fant igjen hos pappa. 
De har vi hatt siden jeg var liten og jeg husker dem sååå godt enda. Ikke bare er de supersøte, men det er også ekstra spesielt at de er et minne fra barndommen (hørtes jeg plutselig ut som om jeg var godt over pensjonsalder nå?) . Man finner nemlig mye spennende når man går på skattejakt i pappas matbod i kjelleren, hihi. Jeg tok med meg en stor og en liten - den store er i kveld blitt fylt med hjemmelaget marsipan. Akkurat som jeg husker det fra jeg var liten. 

I morgen håper jeg å få gjort unna de aller siste julegavene før jeg skal forberede meg til torsdag.
Da kommer nemlig noen gode venner av oss for å spise lussekatter!


1 kommentar:

  1. SÅ FINT PYNTA I LYS HUSET
    OG HERLIGE BARNDOMSMINNE<3
    KLEM ELI:))

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.