tirsdag 29. januar 2013

Gavekortet

Vi rakk også innom Home & Cottage for å hente gavekortet jeg var så heldig å vinne.
Det burde egentlig ikke være noe problem å finne noe å bruke det på, men da vi gikk rundt i butikken og skulle handle litt så greide jeg ikke å bestemme meg for noenting - det var så mye jeg hadde lyst på.

Så det ble med meg hjem igjen og nå ligger det her og venter til huset begynner å bli sånn noenlunde ferdig slik at jeg kan bruke det på innredning til et rom. Etter gårsdagens baderomsinspirasjon må jeg vel innrømme at jeg har noen små tanker om hvordan det skal bli, men jeg velger å vente til jeg ser litt mer akkurat hvordan det blir (hvis jeg greier å vente så lenge da, haha).


Sammen med gavekortet fikk jeg også noen fargerike teposer.


Tusen takk for fantastisk premie, Home & Cottage!

Tid for lunsj før dagens jobbøkt.
Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Hvordan klarte du å gå derfra uten en ting? Jeg laster opp og må legge ting tilbake igjen når jeg skjønner at det blir dyrere enn tenkt :D
    Flink er du! Og jeg er uøkonomisk ;D hihi...

    SvarSlett
  2. Ååh!! På Home & Cottage har de så mye fint!! fant noen skikkelig fine spisestuestoler sist jeg var der "drømme"..
    Du finner deg sikkert noe fint du kan ha når huset er ferdig =)

    SvarSlett
  3. så heldig du var å vinne gavekort! jeg var og på homeandcottage i går, men klarte heller ikke finne noe... :/ ble for mye jeg ville ha... hahaa.... :)
    Så koselig blogg du har!! denne vil jeg gjerne følge videre.. flink du er!!

    Blogges!!

    Klems Diana.

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.