søndag 27. januar 2013

Søndag

Små glimt fra søndagsformiddagen i stua hos oss. 


Vi slapper av etter gårsdagens festligheter og planlegger vårt nye hjem for fullt. 
Jeg sitter med nyeste Bolig Drøm og henter inspirasjon - det var så mye bra tips til oppbevaring o.l. i dette nummeret. Vi skal straks finne fram hustegninger, linjaler og det som trengs for å planlegge garderoben, det er nemlig tilbud på IKEA i februar på akkurat de skapene vi skal ha!


Mannen har allerede hatt sin siste arbeisdag, og i morgen tar jeg også fri slik at vi kan ha en fridag sammen. 
Jeg gleder meg max til å ha fri med min kjære og titte på IKEA etter garderobeløsnigner.
Planen er også å handle noe finfint for gavekortet jeg vant hos Home & Cottage.


Fin søndag til dere - måtte den bli fin!

2 kommentarer:

  1. Så deilig dag, og så har dere en ny "lørdag" i morgen- SÅ DEILIG!
    Misunnlig :)))
    Lykke til med letingen :D

    SvarSlett
  2. Åh! elsker å kikke i interiørblader, så mye inspirasjon!!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.