fredag 8. februar 2013

Månedens beste

Det ble ikke tid til så  mye interiørsysler og fotografering i januar som jeg skulle ønske - bildemappen fra januar var nesten helt tom da jeg skulle plukke ut månedens beste bilde.


Valget falt på dette bildet fra en søndagsformiddag i januar. En skikkelig "slappe-av-dag" med en god kaffemocca og nyeste utgave av Bolig Drøm.

Bildet representerer altså litt av følelsen jeg sitter igjen med når jeg tenker tibake på januar. Januar var nemlig inspirasjonens måned for meg. Sammen med vårt nye trebord og boligmagasiner har vi nemlig kommet ett steg videre med husplanleggingen. Vi har bestilt oss kjøkken, garderobeløsninger og vi har planlagt og tegnet baderommene.

Nå må jeg løpe på flyet, vi blogges når jeg er kommet hjem fra en herlig weekend med min kjære.

4 kommentarer:

  1. Så kjekt å velge ut et bilde fra måneden da.
    Mange fine bilder nedover her så jeg..

    Ha en fin helg.
    Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Nyt helgen m din kjære... Hvor er dere? Klems Diana

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.