onsdag 20. februar 2013

Solskinn

Det fine med å ha senvakter på jobben nå er at det faktisk er lyst ute når jeg står opp.
Det er så herlig å kunne stå opp til blå himmel og sol, slik at man kan nyte morgenteen  i solskinnet fra kjøkkenvinduet - og ikke minst være mye ute i barnehagen.


Våren nærmer seg sakte men sikkert - det skal bli så deilig med vår igjen nå!


Etter å ha siklet lenge på dette trebrettet, og enda lenger på den skjønne tekannen har det fått flyttet inn på kjøkkenbordet - nå skal jeg iallfall invitere til teselskap, hihi.



Ønsker dere en riktig fin onsdag!

7 kommentarer:

  1. Litt morsomt at vi på nesten samme tid har blogget om det samme trebrettet :) Bare elsker det allerede ! Nydelig blogginnlegg med flotte bilder. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Dette brettet er så fint, tror jeg tenger ett slikt ett, blir i hvertfall veldig fristet av bildene dine :)
    ha en flott solfylt dag :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig solbilde. Er så energigivende når de første solstrålende lyser opp hjemmet.
    Nydelig fat og stæsj på fatet.
    Ønsker deg en fin torsdag.
    Tonje Merethe

    SvarSlett
  4. Så hærlige bilder :) deilig, lyse og vårlige :) klems Diana

    SvarSlett
  5. Hei og god torsdag!

    Oj, så glad jeg ble av kommentaren din!! Fantastisk morsomt og gledelig å høre at jeg kan inspirere! Bloggverdenen er virkelig et herlig sted, masse oppbacking og muntre ord fra flotte mennesker:-) Og jeg må si at du har en kjempefin blogg selv- masse lunhet og fine bilder:-)

    Så fint å kunne nyte morgenstunden som du gjør her. Jeg er veldig glad i en rolig, fin start på dagen.

    Du gjorde meg ekstra glad i dag- takk!

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett
  6. Svgermor gjør ting hun ikke kan. den teakanna er fin. hilsen
    tove katrin

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.