lørdag 9. mars 2013

Casual saturday

Jeg må ha verdens beste venninne som bryr seg sånn om meg etter at jeg har blitt "byggenke". 

Jeg mottar flere meldinger i uken bare fordi hun lurer på hvordan det går med meg.
Jeg får beskjed om å si fra hver gang jeg skal på shopping.
Jeg blir bedt på film og jentesnakk midt i uken.

Og sist men ikke minst ble jeg invitert på middag i kveld - dresskoden er casual saturday. Akkurat slik jeg liker det. Akkurat slik hun liker det; "joggebukse og halvfett hår i en dott oppå huet".


Og selv om det er casual saturday syns jeg det er på sin plass med en litem oppmerksomhet til vertskapet.

 M&M jeg er så glad i akkurat dere

- Gina

3 kommentarer:

  1. Så koselig! Jeg har også ei venninne jeg aller helst besøker en kveld etter leggetid, usminket og med joggebukse.. :)

    SvarSlett
  2. Så herlig med slike venninner, tenker du hadde en topp kveld:)
    Lekker og delikat vertinnegave:)

    Ønsker deg en riktig så fin søndag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. SÅ HERLIGT
    LEVER LENGE PÅ SÅNNE STUNDER
    NYT SØNDAGEN OGSÅ
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.