søndag 17. mars 2013

God søndag

Solen skinner fremdeles og egentlig burde jeg så absolutt vært ute i finværet. I stedet befinner jeg meg inne under pleddet med tekoppen i et desperat forsøk på å bli i bedre form til en ny arbeidsuke.
Forskjølelsen har enda ikke sluppet taket, og jeg håper jeg slipper unna influensaen denne gangen slik at jeg bare kan nyte påsken. 


Jeg er i gang med å planlegge salget av boligen, men jeg greier jo ikke å la være med å forandre litt (eller fylle på om du vil...) allikevel.  Jeg har endelig fått meg til å kaste den visne "palmen", og erstatte det med et stort og etterlengtet oliventre. 


Jeg lengter sånn etter våren og sommeren nå at det er ikke bare pastellene som begynner å komme frem fra skuffer og skap, men til og med lavendelen har meldt sin ankomst!

 Nå er det snart påske, og jeg gleder meg til etterlengtet tid sammen med familien.

- Gina

1 kommentar:

  1. Så fint, lite tre! Jeg tar livet av de fleste potteplanter, jeg, så de eneste ekte vi har er gaver fra de som tror vi er i stand til å holde liv i blomster... :p Ønsker deg ei fin uke, håper du blir frisk!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.