mandag 4. mars 2013

Jenteparty

Marsutfordringen hos NiB-jentene lyder "Jenteparty".
Jeg elsker å invitere gode venninner på middag, te eller et glass vin. 
Også er det selvsagt morsomt å lage litt ekstra ut av det selv om det bare er pysjamasparty.

Denne gangen har jeg valgt to bilder jeg ønsker å delta med.


Det første bildet er fra årets sukkersøte bursdagsfeiring - konklusjonen ble at man blir ikke for gammel til å lage bursdagsmuffins i rosa former, hihi!


Og det andre bildet er borddekkingen fra høstens pysjamas- og pizzaparty med jentene.

For flere flotte, og inspirerende, bidrag se HER.

 Fin ukesstart til deg!

- Gina

9 kommentarer:

  1. Hi, very nice table settings ! And when is the next pizza party ? I will be there...hug from a swiss woman, Barbara

    SvarSlett
  2. Flotte bidrag begge to! Veldig fine dekkebrikker, har sett etter sånne men ikke funnet enda.
    Ha en finfin dag :)
    Ingrid

    SvarSlett
  3. Så flott bidrag - lekre muffinser også:)
    Lykke til i utfordringen:)

    En fortsatt fin uke til deg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  4. å så koselige bilder :O)!! Jeg ser du er te elsker og da er vi to:O) Nydelige cupcakes og bordpynten var smashing:)! Klem fra Neri :O)

    SvarSlett
  5. Nydelige bidrag! Pysj- og pizzaparty hørtes innmari koselig ut:-) Lykke til i utfordringen!

    Og beklager sein tilbakemelding når det gjelder perfect tea-printet. Jeg vet ikke om det kan skaffes uten å kjøpe teen. Men teen er virkelig god, så da slår du to fluer i en smekk;-) Synes printet var helt nydelig selv:-)

    God uke videre til deg!

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett
  6. Superfint bidrag!!
    Legger meg til som følger jeg ;)

    Fortsatt fin dag!
    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  7. Hei igjen og tusen takk for koselig kommentar inn på mitt bidrag til NIB denne måneden:O). Morro du liker pip servicet:) Vi fikk det i bryllupsgave og jeg blir aldri lei det:O). Så bra sitat du har øverst på her på bloggen din. Det er jeg virkelig enig i! Kan man være glad for lite, så har man mye å være glad for, virkelig sant, så takk for påminnelsen:). Ha en fin fredag:) Klem fra Neri :O)

    SvarSlett
  8. Så fint bidrag fra deg :-) Stor forskjell fra de to bildene, men begge flotte på sin måte ;-) Lykke til til deg.

    God helg!
    Klem fra Monica.
    :-)

    SvarSlett
  9. Så flotte cupcakes! Veldig stilig med de flettede brikkene under tallerknene!!
    God helg!
    Siri

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.