onsdag 6. mars 2013

Vårtegn

I mens jeg satt med frokosten og tekoppen i går morges hørte jeg fuglekvitter fra utsiden.
Et sikkert vårtegn tenkte jeg, fuglekvitter hører tross alt våren til!
Den gang ei. I dag byr Trondheim på storm, snø og regn.


Inne derimot, begynner vårtegnene sakte men sikkert å komme frem fra skuffer og skap.
Favorittkoppene fra Indiska er endelig fremme igjen. 


Teskjeer i pastellfarger fra Søstrene Grene. 
Jeg elsker dem.


Krydderurter og hvitløk fresher fremdeles opp kjøkkenbenken. 

Jeg satser på flere sikre vårtegn utendør etterhvert. Fuglekvitter eller ei.

 Ferske scones befinner seg på kjøkkenbenken og jeg er klar for kveldsmat!

- Gina

4 kommentarer:

  1. Her var det mange herlige små hverdagsgleder.

    SvarSlett
  2. ferske scones... namm!

    I dag var heldigvis snøen forsvunnet litt, så nå blir det vår likevel skal du se ; )) sola har til og med vært fremme, hurra!

    Ha en fin VÅR-dag,
    hilsen Silje : ))

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig kommentar hos meg:)
    Her var jo så herlig vårstemning hos deg!
    Veldig fin blogg du har altså, lett og lys og inspirerande.

    Vi blogges, helsing Marianne:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.