fredag 12. april 2013

Fredagskos

I helgen kommer mannen oppover og vi har virkelig nok å henge fingrene i denne gangen - det er så mye som må gjøres når man ikke sees så ofte lenger (les: leiligheten må være fotograferingsklar til onsdag og byggeplaner må legges).

Fredagskvelden er derfor satt av til litt ekstra kos. Lasagnen står snart i ovnen og til dessert har jeg laget sjokoladebrownies.


Skjetrikset så jeg på tv her om dagen og jeg måtte jo bare teste om det ble like stilig i virkeligheten. 


 
Solen skinner og det er meldt mildvær i helgen - jeg tror denne helgen blir fiiin. 

- Gina 




4 kommentarer:

  1. Så kult! Lykke til med gjøremålene :)

    SvarSlett
  2. Det er så mange koselige bilder hos deg :)
    God helg ☀

    SvarSlett
  3. Så fine billeder du viser.
    Har lagt mig til som fast læser.
    God aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  4. Så fint at dere får tid til litt kos innimellom planleggingen. :) Fine bilder - melisdrysset utgjorde en søt detalj, synes jeg. God helg! :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.