lørdag 25. mai 2013

Ekte sommertegn

Jeg hadde nemlig årets første bytur uten jakke i dag og for meg som er så kald hele tiden er det et ordentlig sommertegn når man kan gå ut uten ytterjakke. Et sikkert sommertegn er også at jeg får lyst på en enkel hjemmelaget "sorbetshake" av bringebær og jordbær.


Så enkelt, og så godt!


Vi har også kjøpt oss dette superskjønne bestikket. Jeg elsker at det er hvitt og at det har litt festpreg over seg selv om det er i plast.


Ønsker dere alle sammen en riktig god helg.

- Gina 

5 kommentarer:

  1. Heisan
    Friske bilder, ser riktigt godt ut. Morsomme bestikk, hvor har du kjöpt dem??
    klem aina-kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Bestikket er kjøpt på Kremmerhuset :)

      Slett
  2. Ser kjempegodt ut - friskt og lekkert!
    Lekker skje:)

    En finfin helg til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Så mange lekre bilder her hos deg :) Legger meg til som følger her jeg! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder hos deg og jammen er det flott ute når ein slipper jakke på seg,då er det fint og varmt:)det såg knallgodt ut og så fint bestikk,skulle hatt meg ein tur på Kremmerhuset ser eg:)

    Ønsker deg ein fin fin søndsg❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.