fredag 17. mai 2013

Gratulerer med dagen!

Lapskaus på papptallerken måtte dessverre utgå i år også.
Vi måtte nemlig prioritere montering av ventilasjonsanlegg i huset.


Men vi kunne selvsagt ikke la være å gjøre litt stas ut av nasjonaldagen, så det ble 17.maipyntet brownie i tillegg til at huset ble pyntet med to søte flagg.


Jeg bruker denne oppskriften når jeg lager brownie - den er sååå god!

I kveld skal vi bare slappe av og kose oss med lasagne før det blir siste innspurt på husbyggingen for min del fremover. Jeg reiser nemlig nordover igjen på mandag for å avslutte både jobb, leilighetssalg og fire finfine år i Trondheim. Tenk at det bare en måned igjen til jeg flytter nedover... I mellomtiden planlegges innredning av nyhuset - jeg har overraskende nok  allerede mange ting på ønskelisten!

- Gina   

2 kommentarer:

  1. Så nydelige bilder:)såg knallgodt ut,håper dere har hatt ei fin feiring:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Elsker bildene :D !
    Kreativ kake-pynt. Skal prøve meg på de :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.