torsdag 2. mai 2013

Månedens beste

Kalenderen viser 2.mai, men det er ikke akkurat mye som minner om en varm vårdag nå. 
Her sludder og regner det om hverandre og imellom vindkastene gløtter solen frem noen sekunder. 
Jeg lengter sånn etter vår og sommer - måtte den komme snart!


 April har vært preget av leilighetssalg, og mine favorittbilder denne måneden må være disse. 

Det første bildet er detaljbilder fra fotograferingen til prospektet. 
Det andre bildet er tatt fra stuekroken hvor vi nå har ommøblert. 

Jeg er så glad i kasser med krydderurter og f.eks. gule sitroner eller andre freshe farger på kjøkkenet. 
 I går lagde jeg faktisk lemonade av alle sitronene - litt sur, men passe fresh!!

 
Nå er det tid for pakking, pappeskene står klare...

- Gina 

4 kommentarer:

  1. Jeg kan forstå at dette er dine to favorittbilder fra april. Du har virkelig vært god til å ordne fine bilder til prospekt og en finfin leilighet til visning.

    Gratulerer med salget. Jeg håper flytting, pakking og savn er noenlunde under kontroll. Jeg farter frem og tilbake mellom øst og vest, og hverdagen er mer eller mindre kaotiske. Det virker som du er litt mer harmonisk og balansert med det hele.

    Jeg gleder meg til å se bilder fra huset som tar form. :-)

    SvarSlett
  2. SÅ FINE BILDER
    NATTA KLEM
    FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder. Skjønner godt at de er favoritter :-) Ha en fin kveld. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  4. Så fine bilder!
    Så søt rosa pute!!
    Ikke mye varme og spore her heller.....blir lei av å vente!
    Så bra dere fikk solgt leiligheten!!
    GOD HELG!
    Siri

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.