fredag 31. mai 2013

Spisestuebord: check

Kjøkkenet er det rommet jeg gleder meg aller mest til skal bli ferdig - jeg er så glad i å være på kjøkkenet så det er viktig for meg at det skal være fint, praktisk og hjemmekoselig.

Vi har lenge sett på bord til å ha på kjøkkenet, og det har absolutt ikke vært en enkel oppgave å fylle mine kriterier. Det skal være så langt at man kan ha mange gjester til bords (helst fire stoler i lengden), det skal være bredt, det skal være litt spesielt og ikke bare "rene linjer", det skal helst ikke være mange klaffer og bein som blir forstyrrende elementer og/eller kommer i veien for stoler. Jeg ble dermed nødt til å kompromisse med mannen, og vi endte opp med dette grove trebordet med tilhørende sittebenk.



Jeg er fremdeles skeptisk til hvordan dette blir å holde rent, så vi kommer til å pusse det litt og lakkere det for at det skal bli en glattere overflate. Men jeg tror det kommer til å bli fint hos oss og vår stil. 

Nå når ting stadig begynner å falle på plass (og mannen regner med at kjøkkenet kanskje kan skrus sammen allerede om tre uker - HURRA) kommer det titt og ofte til nye ting på kjøkkenønskelisten. Noen av favorittene er;


1. Lyslykt Kremmerhuset. 2. Forkle H&M. 3. Kaffekopper Green Gate. 4. Putetrekk H&M. 5. Kakao Whittard. 6. Lyslykt Kremmerhuset.


I helgen har jeg ingen planer så jeg håper på finvær slik at jeg bare kan nyte den. 

- Gina

1 kommentar:

  1. Dette blir nok kjempebra :) Kjekt å planlegge, men vanskelig også... der er så mye fint der ute. Tipper dere får et flott kjøkken :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.