mandag 24. juni 2013

Festfin

Fremdeles innlosjert hos mamma.
Fremdeles bor vi i fint stablede flytteesker. 
Fremdeles har jeg null oversikt over sakene våre. 
Fremdeles blir det lite interiørblogging, erstattet av hverdagsblogging.

Men det jobbes iherdig for å få ferdig huset. Flinke mannen min jobber fra morgen til kveld - først på arbeidsplassen, deretter på vårt eget. Timene før jeg selv hopper i snekkerbuksene bruker jeg til å hente inspirasjon til fargevalg, materialvalg, flisevalg (puter, kjøkkenhåndklær, kopper, skap og skjenker) og alt det som velges skal.


Innimellom tar vi noen timer fri og da syns jeg det er stas å pynte seg litt.
Spesielt i helgen da vi var invitert i 100-årslag. Da måtte finkjolen frem. 


Ny favorittkjole har flyttet inn i klesskapet (les: kofferten) og fargerike smykker er fremdeles på lista over favoritter. Sammen med lakkpumps, nagleskinnjakke og en flaske vin ble kvelden fin!
Det er jo litt morsomt å pynte seg en gang i blant.

 
Ja, også var det det badet da.... Jeg får komme i gang med dagens gjøremål. 
 Kanskje kommer det også en liten oppdatering av andre etasje på huset snart- det begynner å bli bra nå.
- Gina 

2 kommentarer:

  1. Sunt å ta seg en pause i blant!
    Og tenk at plutselig kommer dagen når du kan pakke ut av eskene også!
    Så fin farge på kjolen din :)

    Ha en flott ny uke!
    - Ingrid

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole! Det er godt det blir litt tid til kos og pauser innimellom oppussing og arbeid på huset. (Selv om det ikke alltid føles like enkelt å slappe av når man jeg gjerne vil blir ferdig. Nå!) ;-)

    Sommerferie og kaos. Flytting og kaos. Ikke minst i hodet. Det er slitsomt. Jeg vet det. Alle andre ting blir glemt og satt på vent. Jeg slapper ikke av lengre - vil bare bli ferdig. Jeg gleder meg til å se bilder av prosjektet deres som tar mer og mer form. Det er spennende med fargevalg og alle andre små prosjekter du har om formiddagene. Jenteting. Glad planlegging.

    - og gips er ikke noe problem å male. Vi har grunnet to ganger, og da skal det i utgangspunktet være nok med et lag vanlig maling oppå. Lykke til videre. - og nyt de fine sommerdagene så godt det lar seg gjøre. :-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.