søndag 9. juni 2013

Oppdatering: Takstein

 Det sies at det begynner å gå fremover på huset nå. Taksteinen er kommet på, og stilaset begynner å monteres ned. Jeg har ikke sett mer av huset enn de bildene jeg får på telefonen i ny og ne, så jeg vet ikke hvordan det ligger an inne enda. Men mannen sier at det er klart til at vi kan begynne for fullt innvendig nå.

 

Jeg går inn i min aller siste uke som trønder og jeg gruer meg allerede. 
Det er så rart å tenke på at neste gang jeg reiser herfra så skal jeg ikke tilbake etter en uke eller to. 
Det står nemlig ikke "Trondheim" i kalenderen min etter at jeg nå reiser nedover igjen - noe som er ganske vondt.
 Håper dere har hatt en fin helg! 
Jeg har nytt den sammen med gode venner både i bursdag, shopping, lunsj og ost- og vinkveld. 

- Gina

3 kommentarer:

  1. Så nydelig hus dere får men det blir nok rart å flytte det skjønner eg,men det blir nok så bra:)
    Ønsker deg ein fine kveld❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Spennende tider i møte! Flott spisebord dere har valgt! :)
    Kos deg den siste tiden i trondheim :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.