søndag 11. august 2013

Det går mot slutten; Sneak peek

Det har blitt etterlyst flere innlegg fra meg og en husoppdatering. 

Det begynner omsider å gå mot slutten - vi har stort sett bare igjen småpirk og det ventes på andre som skal inn å gjøre sin jobb. Vi jobber fremdeles lange dager, og nå begynner vi å se at det blir noe. 

ADVARSEL: Dette er ikke akkurat bloggbare bilder. Det er fremdeles en byggeplass og rot og skrot all over the place. Bildene er heller ikke av toppkvalitet.


Kjøkkendelen av kjøkkenet vårt. Bildet er tatt fra spisestuedelen. 
Kjøkken er montert og øya begynner å ta form. 
Vi har valgt å ha limtegel både på øya og bak ovnen som snart kommer.


Nå mangler det bare å sette inn ovn, fuge limtegelen og sette på knotter o.l. her inne.


Hovedbadet begynner å bli ferdig. 
Vi mangler å sette inn dusjdør, speil og badekar.


Lilledoen nede i første etasje er oppholdsrom for nødvendig redskap imens fliser legges i gangen. 
Jeg elsk, elsk, elsker panelen vi har valgt å ha her inne og på soverommet. 


Vi kommer til å bygge inn trappa med denne panelen også. 


Om ca. en uke kommer trappa og vi er i gang med å legge fliser i gangen nede. 

I morgen håper jeg å få tid til å male noen møbler.
Håper alt er bra med dere!

- Gina 

5 kommentarer:

  1. Så gøy når en begynner å se hvordan det skal bli til slutt!
    Ser kjempefint ut :)

    Ha en flott ny uke som kommer i morgen!
    klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Så fint det blir!! :) Nydelig kjøkken! Gleder meg til å se det helt ferdig. :) Fin mandag til deg!
    KLem

    SvarSlett
  3. Dette blir jo utrulig fint og så langt dere er kommen,dere har virkelig renovert:)me har ikkje råd til meir enn maling og slikt og skulle gjerne gjort det meir omfattende men får ta litt etter litt:)
    Fin ny dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Gratulerer med jobb! Det letter tilværelsen stort. Er du kanskje også blitt en pendler?

    -og for et fantastisk flott kjøkken! Tegelen var er et stilig brudd med det hvite, og jeg ser en rød tråd gjennom hele prosjektet. Kjempefint. Jeg liker også badet og soverommet. Det er godt å se og høre at prosjektet begynner å ta endelig form, og dere går inn i avsluttende skritt. Ja, det er gøy å pusse opp, men det har jammen en tendens til å bli altoppslukende og energikrevende.

    Jeg ønsker deg en vidunderlig god helg! Jeg håper den bringer med deg glede og kos! :-)

    SvarSlett
  5. Hei

    Kom sånn tilfeldig over bloggen din og den traff meg veldig, du har en fin og koselig stil, og et drømme hus du kan virkelig nyte. kommer til og fortsette og lese bloggen din. stå på!

    God helg.

    MVA Kine Isabell

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.