søndag 15. september 2013

Høstens ønsker

Oi! Allerede over en måned siden forrige innlegg, tiden flyr avgårde.

Det har skjedd mye den siste måneden. Jeg har blant annet endelig fått meg jobb og vi har vært ei uke i Spania for å feire mine besteforeldres gullbryllupsdag. Det var en herlig og etterlengtet ferie, for ikke å snakke om hvor herlig det var å være sammen med hele vestlandsfamilien i ei hel uke.
Jeg savner dem så inderlig her oppe på østlandet...

På husbyggingsfronten har vi så vidt begynt å vaske ut i andre etasje og vi mangler kun å sette inn ovner, bygge inn rørene på vaskerommet og montere badekar og dusj. Så det går saaaakte, men sikkert fremover.
 
Jeg er virkelig i interiør- og innredningsmodus om dagen og aner ikke hvor mange lister jeg har for innredningsplaner for huset, haha! Høsten kom dessuten brått på og jeg er klar for innekvelder og ommøblering. Sammen med inspirasjonen har det narturligvis dukket opp flere ønsker på lista, og her er noen av dem som står høyest hos meg denne høsten.


1. Ordentlige vintersko, Ellos. 2. Sengesett, Ellos. 3. Lyslykt, Indiska. 4. Magasinholder, Kremmerhuset. 5. Pute, Keiserens Nye.

På nettsiden til Indiska kan du også lage deg ditt eget moodboard og ettersom det dukket opp så mange ønsker fra nettopp Indiska har jeg testet dette. 


1. Kubbelys. 2. Servietter. 3. Kopp. 4. Kopp. 5. Lampe. 6. Kopp. Alt fra Indiska

Dessverre er det ingen Indiska i nærheten av her vi bor nå, så det spørs om det blir litt nettshopping fremover.

Håper alt er bra med dere - jeg gleder meg til vi er kommet i orden og jeg kan bruke litt tid på å komme tilbake i bloggeverdenen. Jeg er iallfall i skikkelig modus nå!

- Gina

4 kommentarer:

  1. gratulerer med jobb :) Så flott da!

    Godt å samle familien ja - min er spredt både her og der, men sist helg var vi 17 stk og feiret min mormors 85-års dag. Det var kjempekoselig :)

    Ha en fortsatt fin kveld!
    - Ingrid

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med jobb og lykke til videre med innredning og alt:)herlig med ei veke i Spania og kose seg med familie!
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillisn

    SvarSlett
  3. Fine ønsker, fine hendelser, fine gleder. Så utrolig deilig med en ukes ferie i varmere strøk sammen med familien. Det fortjente dere. Jeg håper du trives i ny jobb, og at du gleder deg over hver eneste dag hvor du kan kjenne på at snart, snart er dere i mål. :-)

    SvarSlett
  4. Så mange fine ting - tror eg må innom Indiska :-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.