tirsdag 22. oktober 2013

BungaLOVE i spisekroken

Til tross for at vi har flyttet inn er det noen rom som fremdeles står tomme og uferdige. 
Men slik må det bare bli - det er litt mangel på inspirasjon, penger og energi. 
De viktigste rommene er iallfall klare og nå slapper vi av og bare nyter.

Kjøkkenet er det som føles mest ferdig så det er naturlig å starte omvisningen her. 
Her kommer et bildedryss fra en liten del av spisestua. 


Jeg er superfornøyd med at vi valgte å ha et stort kjøkken hvor vi både kan kokkelere og servere et titalls gjester ved spisebordet, samtidig. Det er så åpent, lyst og sosialt.


Jeg har lagt min elsk på turkis, grønt og mint de siste månedene.


Jeg har også lagt min elsk på de herlige putetrekkene fra Bungalow og har klikket hjem en god del i det siste. De er bare så utrolig nydelige i både mønster og farger.



Sittebenken er full av dunputer, skinn og Bungalow.


Bordet har også fått et lite innslag av den friske mintfargen. 
Telyslykta har fått hedersplassen på spisebordet. Den har en egen historie som jeg gjerne vil dele senere.

 Jeg våknet til hvit bakke i dag - må innrømme at julestemningen et lite øyeblikk kom sigende inn over meg (helt til det begynte å sprutregne). Nå er det koselig innevær!

- Gina 

6 kommentarer:

  1. Så utrolig fint! Jeg digger turkis! :):)

    SvarSlett
  2. Dette var utrolig koselig! Veldig glad i mintfargen selv:)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. HERLIG FARGE
    DERE HAR DET SÅ FLOTT
    NYT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Her hadde du masse fine puter og lysestaker,nydelig❤️
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så koselig det er å se det nye huset! :) Jeg digger stort kjøkken, og den spisegruppa var bare kjempelekker med alle de råfine putene. :)
    Gleder meg til å se mer!
    klem

    SvarSlett
  6. Oi dette var litt av en lekker spisestue!
    Herlig med blått, mint og grønt sammen må jeg si. I like :)

    Ha en fortsatt fin søndagskveld
    //Signe

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.