søndag 27. oktober 2013

Ukeplanlegger og shoelove

 Det er ikke bare kjøkkenet som begynner å ta form. 
Jeg har endelig fått tak i fine ukesplanlegger-ruter. 


De passet utrolig godt i gangen, da det var litt tomt på veggene der. 



Gangen trenger også noen fargeklatter, og de herlige nye Hunter støvlene får stå litt til pynt her frem til jul iallfall. Jeg ønsker meg også et par i mint - da hadde det blitt riktig så fresht her!

 
Det er skikkelig ruskevær i dag og jeg planlegger en liten tur ut, før jeg fyrer i peisen og setter i gang med søndagens komlemiddag. 

- Gina

7 kommentarer:

  1. Den var smart :)
    Stilige støvler - må ha litt farge i regnværet!
    Nå er det straks middag, og så skal vi nok fyre i peisen her også : ) Mye kos med høst
    Klem fra ingrid

    SvarSlett
  2. Å SÅ STILIGT
    HERLIGE STØVLER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Så fint!
    Ha laget min egen variant av ukesplanlegger, men din var mer praktisk:) Får jeg spørre hvor du kjøpte den?

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har kjøpt dem på Granit og klippet dem i to igjen da jeg syns de ble litt store :)

      Slett
  4. Digg med en slik planlegger! :) Lekker gang, gleder meg til å se mer!
    fin mandag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ så tøffe støvler og så flott vekeplanlegger,eg har ein lignende på veggen og eg elsker slike ting,pynter slik opp:)
    Ein fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Hei søte du!
    Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*

    Åh så fint det var i gangen din og de Hunter støvlene - ELSK!

    Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
    Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
    Stoor klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.