torsdag 24. oktober 2013

You can buy tea

Det kommer stadig opp flere ting på veggene ettersom vi litt etter litt får bodd oss inn. 


Noen av kokebøkene får stå fremme og skinne.
Kom også over den herligste sjokoladeplaten da mamma og jeg var på julegaveshopping i London i høstferien. Jeg så den og tenkte at den passet utmerket på bildelisten rett ved spisekroken. 


Kanskje jeg får tid å finne noen inspirerende matbilder til å henge her i løpet av helgen?
Jeg har iallfall funnet ett;


Så sant, så sant!
Printet har jeg funnet via google, og det passet meg perfekt.

 
Det er så koselig at dere fremdeles følger med til tross for at jeg har hatt bloggepause så lenge.
Tusen takk for alle de koselige sporene dere legger igjen.

- Gina

3 kommentarer:

  1. Så fint dere har fått det :)
    Likte spisestuemøblene deres veeeldig godt.. og putene og ja ALT
    klem

    SvarSlett
  2. Jeg elsker bildelister! :) En kan jo forandre uttrykket hele tiden, og å vise frem kokebøker var lekkert! :) Likte printet ditt, har du laget det selv?
    Ønsker deg en fin helg!
    klem

    SvarSlett
  3. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.