tirsdag 5. november 2013

Hverdagsjuks

Jeg elsker å bake og lage mat, men noen ganger jukser jeg litt. 


Posetomatsuppe kan lett pimpes med egg, fløte, basilikum og rykende fersk hjemmelaget focaccia. 


Med litt hverdagsjuks får jeg nemlig tid til å knipse noen bilder i huset mens solen enda er på himmelen. 
Jeg har allerede knipset meg en liten bildebank, slik at jeg har noen bilder til mørke høstkvelder. 

- Gina 

Nå tror jeg jammen at bildene på bloggen har bestemt seg for å være like kornete som de var for ett år siden. Jeg beklager dette og håper jeg kan finne en løsning snart.

1 kommentar:

  1. Ser sjølv at bildene mine er litt mørke og kornete sjølv om eg prøver å redigere men så var det lyset som ikkje er så godt nå,kjedeligt...
    Det såg veldig godt ut!
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.