søndag 3. november 2013

Krok

Det er innesøndag i dag. Regnet plasker ned utenfor, mens vi fyrer i peisen og tenner levende lys inne. 
Det er allerede rukket å bli mørkt og jeg skal straks krype under pleddet med julemagasinene mine. Nå er det tid for å planlegge juleforberedelsene (ja, jeg planlegger å forberede, haha). 

Fra bloggekroken har jeg god utsikt til denne kroken i tvstuedelen. 


I tvstua har vi valgt å ha en kontrastvegg der tven står. Den er jeg superfornøyd med, ettersom det er en greigenyanse. Det passer både å ha grått og brunt i interiøret til denne veggen.


Først venter middag, så sofakos.
Fin søndag til dere!

- Gina

5 kommentarer:

  1. For en fin krok!
    Nydelig lykt på gulvet der - kan tenke meg den gir litt magisk lys om kvelden? :)
    Ha en fin kveld videre!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Du er virkelig tilbake! :-)
    For et flott hjem dere har bygget opp. Det er blitt kjempeflott! Gjennomført og fiiiint! Jeg regner med at skuldrene er senket, pulsen roligere, energien kommer krypende tilbake og at dere begge to nyter å være alene med seg selv i deres eget hjem. Jeg elsker gulvet! -men jeg liker kjempegodt alle de andre bildene jeg nå har sett til nå. Gratulerer med innflytning og "ferdigstillelse". (For helt ferdig blir en vel aldri..?)

    SvarSlett
  3. Så nydelig krok du har der,med masse flotte ting rundt deg❤️
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så herlig krok! Der så det godt ut å være!

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.