søndag 17. november 2013

Søndagskos

Jeg elsker søndager. 

Det å kunne ha en hel dag til å gjøre akkurat det man vil er helt fantastisk. 
Men så skjer det samme hver helg, haha! Jeg planlegger alt det koselige jeg skal gjøre i løpet av søndagen, og vips så er den nesten over, og jeg har kun fått gjort halvparten. Men jeg skal ikke klage - denne helgen hadde jeg til og med en ekstra fridag. Den gikk med i Oslo, mens igår ble det husvask hele dagen.


Noen ting på helgens "to do"-liste kan jeg allikevel krysse ut;

Ligge på sofaen og se One Tree Hill - blir man noen gang for gammel for det?
♥ Rydde i permene som var fulle av usorterte papirer.
Lage en porsjon müsli til mammas snille mann.
 Vaske byggvask i boden nede (omsider).
 Spise årets første pepperkaker.
Snakke med pappa i telefonen.
Spise årets første mandarin.


 Jeg har ikke heeelt fått julestemning enda altså, men med blåposen fra IKEA halvfull av svibler og små julete busker så er det klart at pepperkaker og mandarin hører med. Nå mangler det bare litt kulde, rim eller snø ute så tenker jeg stemningen kommer for fullt. Det er jo bare en helg igjen til advent - tiden går fort!

 

 Neste helg nyter vi i Trondheim - som jeg gleder meg!!

- Gina

2 kommentarer:

  1. Så lekre julestemningsbilder!

    Ønsker deg en god adventstid :)

    SvarSlett
  2. Åhhhh, kjenner mandarinlukta helt hit!
    Flotte bilder!

    God adventstid fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.