søndag 22. desember 2013

4.søndag i advent

Du verden, hvor blir tiden av? 
I dag hadde jeg regnet med å få utrolig god tid - faktisk nok tid til å ligge på sofaen og lese de siste utgavene interiørmagasiner som dumpet ned i postkassen denne uken. Men nå kommer straks jentene, så jeg får spare akkurat den kosen til senere. Når det er sagt er julekos med jentene minst hundre ganger bedre :)

Viser noen bilder fra stua i dag, den begynner også å bli litt juleklar. 


Jeg har brukt en pepperkakeform til å klippe ut en elg som henger på pipa. 
Svibler er årets julepynt, så de har jeg plassert både på kjøkkenet og stua.


Vi ble så fornøyde med skapet på kjøkkenet, så mannen lagde ett til. Herlig at vi kunne bruke en del av de gamle møblene, det er jo bare å forandre litt på dem. Kjekt med en handyman i hus!!


Ha en finfin 4.søndag i advent. 

-Gina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.