lørdag 21. desember 2013

Inngangsparti

I dag har det vært kjempeflott vær, og jeg har endelig fått somlet meg til å gjøre det litt hyggelig ved inngangspartiet. Der er det litt "fall meets christmas"-stemning akkurat nå, for jeg fikk meg ikke til å kaste lyngen. Kanskje ikke så julete, men jeg syns utejuletreet veier opp for det. 


Det har vært fem varmegrader her i dag, så nå har nesten all snøen regnet bort, og det er nok en gang holkeføre. Litt snø hadde virkelig gjort seg på trammen kjenner jeg. 


Vi rakk aldri å male huset utvendig i sommer, så nå gleder jeg meg veldig til det blir hvitt og fint på utsiden også. Det spørs nok om det ikke blir en maledugnad til våren/sommeren. 


Nå er det straks tid for Love Actually på tv - snakker vi julestemning?
Håper lørdagen din har vært fin!

- Gina 

1 kommentar:

  1. Så koselig inngangsparti!
    Her måtte litt av pynten flyttes inn i dag fordi den blåste rundt omkring utenfor...
    God jul til deg!
    Klem fra ingrid

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.