mandag 23. desember 2013

Jentekveld

I går hadde jeg jentene på besøk, og det var så koselig. 
Vi var faktisk åtte av ni, hvor den niende bor i Australia og ikke fikk mulighet til å komme hjem til jul i år. Vi har ikke vært samlet så mange siden bryllupet, så det var herlig å se nesten alle igjen.


Vi satt faktisk rundt kjøkkenbordet og spiste klementiner, pepperkaker, lussekatter og drakk gløgg hele kvelden. Det var vanvittig koselig, så nå håper jeg virkelig vi får til å treffes mer i jula. 


Enkel borddekking og bevertning denne gangen, ettersom vi får besøk i jula og vi skal være vertskap for første gang. Kjente jeg hadde mer enn nok å henge fingrene i da.


Nå kommer nok snart pappa og kjæresten, så jeg får nesten tenne noen lys.  

Fin lille julaften til dere!

- Gina

1 kommentar:

  1. Så koselig med venninnekveld:)
    Ønsker deg og dine en riktig god og lun julehøytid:)

    Juleklem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.