onsdag 4. desember 2013

Jul, jul, strålande jul!

Jula planlegges og handlelister skrives! Vi kommer nemlig til å ha mye besøk i jula. Venner kommer på førjulskos og familie kommer hit for å feire sammen med oss.Nå planlegger vi menyer og leter etter oppskrifter. Innimellom har jeg begynt å tenke på hvordan julebordet skal dekkes. 




Og jeg er ganske sikker på at det blir noe i denne duren. Finserviset, hardangerbestikk og sølvtøy må frem. Linservietter og stettglass er et must. Det skal dekoreres med svibler, gran, stjerner og mange lys.
Det skal være jul. Det skal lukte jul.

Jeg deltar med det øverste bildet i NiBs desemberutfordring - Jul, jul, strålande jul

- Gina 

5 kommentarer:

  1. Så koselig bidrag!:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Kjempefint bidrag! :) Gleder meg til å se det ferdigpyntede julebordet! Kos deg med planleggingen. ;) Fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder - likte spesielt godt det første :-)
    Håper du får ei god helg og lykke til med de flotte bildene.
    Klem fra Monica.

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.