onsdag 18. desember 2013

Julegaver

Hvert eneste år gleder jeg meg til å pakke inn årets julegaver. Jeg er nok kanskje litt rar når det kommer til akkurat innpakkingen av julegaver. Jeg venter nemlig til jeg har alle gavene i hus før jeg begynner. Og da skal jeg helst ha god tid, slik at jeg kan sitte å kose meg med det. Da setter jeg på julemusikk, finner fram pepperkakene eller julemarsipanen og setter i gang. Er vi flere av samme sort?



I år brukte jeg stort sett det samme som i fjor, aluminiumsfolie og tegnepapir fra IKEA. 

 

Med enkelt gavepapir kan man heller gjøre litt ekstra ut av det selv
I år tapet jeg dekorpapir rundt gavene og brukt stempler på etikettene og knytt på kanel.


Er dere i mål med gavene enda?
I dag har jeg kost meg på jobb sammen med ungdommene. Jeg fikk servert deilig julemiddag med den beste hjemmelagde surkålen til lunsj- de siste dagene før jul er så koselige.

- Gina 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.