tirsdag 3. desember 2013

Matbilder

Tenk at vi snart har bodd her allerede i to måneder! Vi har begynt å få litt mer oversikt over ting vi vil henge på veggene - flere og flere bilder kommer opp. Vi begynner endelig å bo oss til.


Jeg har lenge hatt en idè om å ha matbilder på kjøkkenveggen, og nå har jeg endelig somlet meg til å henge opp noen freshe bilder på en ellers så hvit og kjedelig skapside. Her er det plass nok til å tape bilder i alle retninger. Og det kjekke er jo at jeg har brukt tape, så da kan jeg bytte ut når jeg blir lei. 
Det kommer flere bilder av selve kjøkkendelen etterhvert. I tillegg til spisestuedelen har vi nemlig et stort og godt kjøkken med god benkplass.

- Gina

3 kommentarer:

  1. Så fint og dekroativt,det tar tid å bu seg inn men så godt når ein endelig begynner å få det slik ein vil ha det;)
    Ønsker deg fine desemberdager!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så smart! :) ja, det tar tid å bo seg inn i et hus. Vi har bodd i nytt hus i 1 måned, og jeg har mange rom igjen å innrede. Må liksom bli sikker på det er slik vi vil ha det. ;)
    Gleder meg til å se resten av kjøkkenet!
    Fin kceld til deg!
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.