tirsdag 21. januar 2014

Back to normal

Jeg får ikke sagt nok hvor fort tiden flyr - tenk at nå er vi snart allerede i februar. Februar er en herlig måned. Både mannen og jeg har bursdag, det er vinterferie (allerede? - hadde vi ikke akkurat juleferie?) og jeg setter kursen mot London sammen med mannen. Jeg håper også å få til en tur hjem til Stavanger eller en venninnetur til Trondheim. Heldigvis har mars også noen helger som det går an å bruke av dersom februar flyr avgårde like fort som januar. 

Vel, nok om det. Her er vi tilbake i normale rutiner og kjøkkenet har fått noen nye fargerike detaljer.


I jula gikk jeg nemlig gjennom alle magasinene mine på let etter inspirerende bilder til å henge på kjøkkenet og på veggen i trappa. Nå er de på plass, og nye magasiner har begynt å dumpe ned i postkassen allerede. Kanskje blir det enda mer etterhvert. 


Til tross for at det er noen fargerike detaljer på veggene er det fremdeles blått/turkis/mint/grønt som gjelder. Dette er farger jeg virkelig har slått meg til ro med - det går an å mikse fargene i det uendelige og jeg blir aldri lei. Mannen syns heldigvis også at dette er fargekombinasjoner det går an å leve med.


Detaljfreak som jeg er, har til og med kaffemaskinen fått en liten fornyelse i form av dekorpapir som er tapet på vannbeholderen. 



Grøt til middag i dag, betyr god kveldsmat. Jeg gleder meg allerede til varme baguetter og en stor kopp te eller kakao til Grey's.  Fin tirsdag til deg!

- Gina

3 kommentarer:

  1. Herlige bilder fra kjøkkenet. :) Digger papirbiten på kaffimaskina! ;) Tror kanskje jeg må herme etter deg. ;) Gøy å få se bilder av stua på innlegget nedenfor. Superfint!!
    Vi skal til London i april, og jeg gleder meg som en liten unge. ;) Har du vært der før? Isåfall, har du noen tips?
    Fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Så koselig område på kjøkkenet! :D

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder hos deg og jammen er det godt at det snart er februar,det at dagene blir lengre ja det er så godt:)
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.