onsdag 1. januar 2014

Godt nyttår fra soverommet

Først og fremst, godt nyttår til alle som leser bloggen min! Det blir stadig flere av dere og det er veldig hyggelig :)

Vi var så heldige at vi ble invitert til et vennepar i går, og selv om jeg elsker å styre og stelle selv må jeg si at det var utrolig deilig å komme til dekket bord og god mat. Maten var helt fantastisk og vi hadde det veldig fint. 

Jeg vet ikke hva det er med meg, men hvert år føler jeg en veldig trang til å få ut jula med en gang etter nyttårsaften. Jeg elsker julen, men etter nyttår er jeg ferdig. Så i dag har vi ryddet og vasket, og nå er det tilbake til normalen igjen. 



Før jul overtalte jeg mannen til å sage ned ei bjørk slik at vi kunne pynte med den på soverommet.
Som de andre rommene i huset, er soverommet naturinspirert og har nok derfor litt hyttepreg over seg.


Vi må nok ha vært ordentlig snille i år, for det dukket opp sengesett med reinsdyr under treet.  Det har stått på ønskelista hele høsten, og nå er julesengetøyet byttet ut med dette. 

I morgen er det årets første dag på jobb - og jeg kjenner at jeg faktisk gleder meg litt til å treffe ungdommene igjen.  

- Gina

6 kommentarer:

  1. Så stilig soverom! Herlig, naturlig stil :)

    SvarSlett
  2. Godt nyttår! Digger bloggen din, den er så inspirerende! Stilig sengetøy!

    SvarSlett
  3. Så utrolig stilig soverom. Virkelig inspirerende :)
    Godt nyttår og ha en fin dag til deg og dine.

    SvarSlett
  4. lekre bilder!! :) Jeg har også ryddet bort jula! ;) Stilig med bjørkatre på soverommet, og jeg are digger den veggen der! ;)

    SvarSlett
  5. Så utrolig nydelig soverom! Den frontveggen er lik tanken for oppussing av baderom her i huset :) Liker! Veldig fine bilder - må ta meg en titt nedover her :) Godt nytt år og god helg til deg. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  6. knalltøff vegg, annerledes og utrolig inspirerende.

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.