søndag 5. januar 2014

Make today great

Det har blitt slik at enkelte rom vises hyppigere her på bloggen enn andre. Forklaringen er enkel; det er en del rom vi ikke har tatt i bruk enda, noen er på langt nær ferdige, og noen rom er jeg selvsagt mer glad i enn andre. De rommene vi tilbringer mest tid i er så og si ferdige, men det kommer stadig nye detaljer på plass. 


En grønn plante og et print har for eksempel flyttet inn på badet. Planten har jeg utrolig nok greid å holde liv i siden lenge før jul, så den trives nok der. 


Jeg syns også printet gir oss en fin påminnelse om å gjøre det beste ut av dagen hver eneste dag.


Vi fant aldri noen baderomsinnredning vi likte, så vi bygget like så greit vår egen. Vi brukte benkeplate, kjøkkenstammer og fronter fra IKEA. Rammen rundt speilet har mannen laget og jeg har beiset den i samme beis som veggen på soverommet. Vi er kjempefornøyde med baderomsinnredningen vår - den rommer utrolig mye, samtidig som den er "oss". 

Håper alle får en fin søndag og er klare til ny ukesstart i morgen. Det er iallfall jeg!

- Gina 

2 kommentarer:

  1. Så fine baderomsdetaljer! Det er ikke så mye som skal til, en grønn plante gjør seg veldig. Herlig med interiør mann har lagd selv, da har ingen lik! Veldig kreativt =)

    SvarSlett
  2. Kjempefint bad! :) Det ble jo stilig det dere laget selv. :) Ønsker deg en fin mandag!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.