lørdag 18. januar 2014

Nytt i gangen

 Ettersom vi flyttet inn bare noen uker før julepynten kom fram, følte jeg nærmest at julepynten ble en del av interiøret - det hørte hjemme her og jeg følte at det begynte å komme seg med tanke på på å bo seg inn. Da desember var over og julepynten ryddet bort i eskene sine, syntes jeg det ble litt tomt her.

Entrèen var mest tom i utgangspunktet har jeg begynt litt her. 



Julesypressen har blitt erstattet med en annen grønn plante...

... og jeg er i full gang med å dekorere trappeoppgangen. Her blir det forhåpentligvis en inspirasjonsvegg hele veien opp til andre etasje. Trappehullet syns jeg er et "vanskelig" sted i huset. Ettersom det er såpass stort, og det er åpent mellom etasjene, blir det et slags ekko her. Det er nemlig ikke innredet noe særlig i loftstuen, så trappehullet ender også i et stort tomt rom. Det er også svært vanskelig å komme til slik at man kan henge noe på veggene i selve "hullet", og da blir det tomt på veggene. Vi leker dermed med tanken på  kjøpe to-tre store lamper som kan henge ned her - da slipper vi å ha noe på veggene da det blir dekorasjon i seg selv.



Vi har også endelig fått opp en bildelist på den tomme veggen i gangen inn mot boden og lilledoen.
Det lekre silkepapiret jeg kjøpte på Søstrene Grene før jul har jeg like så greit satt i ei ramme, mens ranunkelbildet kuppet jeg på Primark for en billig penge. 

 
Nå skal det ommøbleres litt her - til mannens store forskrekkelse har jeg allerede noen nye ideer for kjøkkenet!

- Gina

1 kommentar:

  1. Masse fin pynt :) syns også trappa er vanskelig, har brukt endel tid der jeg også :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.