torsdag 23. januar 2014

This week's favourites

Store barn, små gleder! 
 

Denne uken er mine små hverdagsgleder samlet på ett brett. Brettet i seg selv er en stor favoritt, da det brukes både som bakgrunn/underlag til bilder og store kubbelys. Nytt mobildeksel i yndlingsfargen, samt kaffemocca med kaneldryss i mintgrønn og vårlig kopp er denne ukas favoritter. 
 
Jeg smiler også bredt når mannen har lyst til å spille brettspill med meg. Jeg elsker nemlig å spille, og kan spille det samme spillet om og om igjen i timevis uten å bli lei. Etter noen timers spilling noen dager på rad har derimot mannen fått nok, og gleden er dermed stor når han forslår en spillrunde eller to. 
 
Ønsker dere alle en fin torsdagskveld. 

-Gina

4 kommentarer:

  1. Hei! Jeg har fulgt med på bloggen din en stund uten å si så mye, så tenkte det var på tide nå:) Huset ditt er helt nydelig, og det har vært gøy å følge med på utviklingen fra det bare var planer. Syns du har innredet veldig fint, og elsker stilen! Bloggen din var en stor inspirasjonskilde da jeg kjøpte hus selv for noen måneder siden. Bor selv på østlandet, og er student. Håper du fortsetter med bloggingen lenge:) Klem fra Kristine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kristine! Jeg ser du ikke har egen blogg, så jeg må svare deg her. For en utrolig koselig kommentar - den gjorde skikkelig inntrykk på meg :)
      Så flott at jeg kan inspirere - det er jo med på å gjøre bloggingen enda morsommere. Jeg kommer nok ikke til å gi med bloggingen med det første - herlig at du henger med!
      Klem

      Slett
  2. FOR et lekkert mobildeksel!!! Smelt!! :) Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det? :P
    Jeg også elsker brettspill, spiller desverre for sjeldent. Men nå tror jeg at scrabble skal sta på programmet ikveld! ;) Takk for tipset snuppa!
    Ønsker deg en fin helg!
    klem

    SvarSlett
  3. Lekkert mobildeksel! Trenger et sånt jeg og, for nå har jeg knust mobilen 3 ganger, hehe.
    Er kjekt med brettspill :) Vi pleier å spille med naboene våre, men de er nok hakket mer interessert enn oss. de har et helt rom fult i spill :) Så vi trenger ikke være redd for å spille det samme for ofte!

    God helg til deg :)
    hilsen Ellinor

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.