fredag 7. februar 2014

Lesekrok på kjøkkenet

Denne uka ble endelig lesekroken på kjøkkenet ferdig. Jeg har ønsket meg det helt siden jeg lagde meg et lite bloggested ved kjøkkenbordet. I helgene er jeg nemlig mest på kjøkkenet. Jeg syns det er så koselig å sette meg ned med fyr på peisen, bakst i ovnen og en stor kopp med te. Jeg savnet noe mykt som jeg kunne krype opp i med en god bok - og leselys selvsagt.


Perleblomstene jeg kjøpte forrige helg har begynt å blomstre - de er så fine. 


Vi endte opp med å kjøpe en puff som hører til Karlstadsofaen vi har i stua. Den er akkurat passe stor og hvis vi finner ut at vi vil ommøblere igjen så passer den jo inn på stua også. 


Nå skal det blir herlig med helg. Jeg har ingen planer utenom å planlegge litt bursdag, så jeg håper det blir mange timer i kroken på kjøkkenet. Har dere noen spennende planer?

- Gina

4 kommentarer:

  1. Digg med en slik krok da! :) Jeg bare elsker det skapet deres altså. :) Skikkelig fint. Jeg har nattevaktshelg, så håper helga raser avgårde! ;) Ellers blir det en liten feiring av første morsdag! ;)
    Håper du få en fin helg!
    klem

    SvarSlett
  2. Herlig lesekrok :-)
    Ser for meg en avslappende stund med et interiørblad og
    en stooor kopp te!
    God lørdag til deg :-)))

    SvarSlett
  3. Hei du! For en utrolig herlig lesekrok du har laget deg! Nydelige bilder og farger, dette var til å bli glad av. Jeg legger meg til som følger av deg og gleder meg til å bli bedre kjent med bloggen din :o) Nå skal jeg male vinduer i stua :o) Ha en strålende dag! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Så herlig krok og så herlig med inspirasjon og kreativitet,den mangler her men kommer vel igjen:)
    Fin lørdagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.