torsdag 27. februar 2014

Lilledoen

Da vi bygde bestemte vi oss for å ha alle soverom i andre etasje, og dermed har vi også begge badene oppe. Vi tenkte allikevel det kunne vært greit å ha en do nede ettersom det som oftest er her vi er. Vi gjorde vaskerommet litt mindre og fikk innredet et lite rom hvor det akkurat er plass til en do og en vask. 


Vasken og servantskapet er kjøpt på IKEA. Jeg har bare nyttet ut Hemnes' standardknotter med noen hjorteknotter- da ble det straks litt mer personlig. 


Vi kjører samme stil som i resten av huset, så her er det beiset panel på alle veggene. Og med hvite baderomsmøbler og brune detaljer blir det nesten litt hyttestil. 

 
- Gina

6 kommentarer:

  1. Så søtt lite toalett,godt å ha et nede og:))
    Ei god helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. lenge siden jeg har kommentert Gina, men jeg følger med - og jeg må bare si WOW for ett hus dere har bygd! Så utrolig koselig alt sammen :) Sånn sted vil jeg også ha en gang <3

    SvarSlett
  3. Så nydelig:-) kan jeg spørre hvor speilet er fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Speilet er fra IKEA!

      Slett
  4. Kanskje det har gått ut da, kunne ikke finne det. Hva heter det?:-))

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror ikke det har gått ut :) Det heter Hemnes og du finner det her: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00122822/#/90213752
      Lykke til :)

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.