torsdag 6. mars 2014

Favorites from London

Jeg er ikke helt ferdig med London enda. Overraskende nok ble ikke kofferten så full som forventet, men til gjengjeld så er jeg helt forelsket i det som faktisk ble med. 


Olje fra Jamie Oliver, te og smykke - alt sammen i de fineste fargenyansene jeg vet om. 


 Da jeg så denne teboksen skjønte jeg med en gang at den kom til å ende opp på kjøkkenet vårt. Et stort pluss var jo at denne skjønne boksen inneholdt favoritteen min - er det noe engelskmenn er gode på så er det jammen te. Denne var himmelsk!


Nå skal jeg gjøre meg klar til lesevake med klassen i kveld - rundstykkene må pakkes ned og pysjen må på. Jeg avspaserer fra morgenen i morgen og tenkte å ta en ordentlig husvask da - tenk så herlig å komme hjem og kunne ta helg med en gang! Håper dere får en flott kveld!

- Gina 

2 kommentarer:

  1. Nydelige farger!!! og det smykket da! Dån!! :) Ja, engelskmennene er gode på te, favoritten min er Whittard med Bluberry Blaster!! Den er bare så god. :)
    Kos deg med fridagen imorgen!
    klem

    SvarSlett
  2. Så nydelige ting du fekk med deg:)nydelig farge!!!
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.