søndag 30. mars 2014

#Instamoments

Denne helga har vært viet til kvalitetstid med gode venninner. 
Min aller beste venninne har vært hjemme på besøk og vi har kost oss maksimalt i det fine været. Det er dermed ikke skjedd så mye på interiørfronten - eller innendørs for den saks skyld- så i dag deler jeg noen av mine siste instagrambilder. 


Det er ganske fint vær i dag også og det vil si at inspirasjonen og energien er på topp. Kanskje jeg får gjort litt småtteri i huset i dag? Håper solen skinner hos dere også!

- Gina

3 kommentarer:

  1. Lyse, koselige instamoments :)
    Ønsker deg ei fin veke :)

    Emma

    SvarSlett
  2. Kjempe fine bilder! Elsker skjorta og smykket på et av de øverste bildene :-) Og i forhold til printet,det er ikke selvlagd, det er kjøpt på Hansen & co for lenge siden. Koselig at du tok deg tid til å kommentere hos meg. Håper dagen din blir fin. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Så herlig med slikt fint vær:)må jo nytes så absolutt;)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.