mandag 3. mars 2014

Jamie loves it

Som jeg nevnte i forrige innlegg var vi innom Jamie Oliver Recipease da vi var i London. Skal du til London anbefaler jeg absolutt å ta turen innom. Her var det restaurant, butikk, et slags bakeri og et område hvor det ble holdt kokkekurs - alt under ett tak. Det var så koselig og stemningsfullt der. Neste gang jeg skal til denne vakre byen har jeg planer om å melde meg på et av kokkekursene - det er morsomt å gjøre litt andre ting enn kun sightseeing også.


Jeg ble veldig inspirert da jeg var her, og med meg i kofferten fikk jeg med meg både olivenolje og Jamie Olivers eget matmagasin. Jeg satte i gang med en liten kjøkken-makeover med en gang vi kom hjem. Nå mangler det bare noe småtteri før alt er på plass - jeg gleder meg til å vise dere.

 
Ønsker alle sammen en riktig fin uke!

- Gina

2 kommentarer:

  1. Nydelig bilde med de sterke fargene:)Vil ønske deg ei god ny uke. Klem Monica.

    SvarSlett
  2. Ønsket meg kokeboka til Jamie Oliver allerede som 15 åring, så dit skal vi absolutt når vi reiser til London! ;)
    Enig med Monica, nydelig bilde!! Ønsker deg en fin uke!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.