tirsdag 18. mars 2014

Jeg drømmer om en loftstue

Ja for det er vel lov å drømme?
Denne våren/sommeren kommer vi først og fremst til å prioritere å få gjort i stand ute. Huset skal males, garasjen skal bygges og vi skal gjøre klar til å så plen. Inne er det jo så og si ferdig. Iallfall i de rommene vi bruker mest. Jeg har allikevel begynt å leke litt med ulike tanker om loftstuen, og har vel egentlig landet på denne stilen;

Alle bilder er produktfoto, lånt fra:

Vi har vel strengt talt ikke behov for å innrede loftstuen enda, men jeg kunne virkelig tenke meg å gjøre det litt mer hyggelig utover mot høsten. Da blir jeg som regel jaktenke og da kan det være ekstra trygt å gå opp i andre etasje før det blir mørkt.
I dag har jeg kost meg i fjellet sammen med de søte små. Vi var heldige med været og både voksne og ungdommer koste seg. Tipptopp - tommel opp!

- Gina

4 kommentarer:

  1. Det var mange lekre ting! :) Jeg også har drømmer om hvordan ting skal se ut i huset, men det er desverre kjedlige ting som blir prioritert først! ;)
    fin onsdag til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Hei:-) synes bloggen din er så inspirerende! Skal selv flytte inn i nytt hus snart og her får jeg mange tips, veldig bra stil og lekre farger! Vurderer å kjøpe Ikea type Karlstad sofaer, men vi har ikke Ikea i nærheten så må bestille fra nett. Derfor lurer jeg på om de er gode å sitte i? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:) Så koselig at du liker det jeg gjør - det gjør meg så glad :)
      Jeg er veldig, veldig fornøyd med Karlstadsofaene våre. De er behagelige å sitte i, det er god plass og de funker både til kos og til kaffekos. Jeg vet ikke hvordan de blir etter mye bruk, men vi er ihvertfall veldig fornøyd med dem til nå.

      Slett
    2. tusen takk for svar :-) liker de så godt,tenkte selv å ha et par på loftstuen vår så nå må jeg bare få med husbonden på det ;-) Ha ei flott helg!

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.