lørdag 1. mars 2014

London

Vi startet vinterferien med en liten kosetur til London. Det er herlig å kunne ta seg en miniferie av og til og bo på hotell og bare kose seg. Denne gangen var vi også heldige med været, og jeg fikk en liten smak på våren. Solen tittet fram og jeg tuslet rundt med dongerijakke og joggesko  -ekte vårtegn spør du meg. Jeg har gått igjennom telefonen min og funnet et lite knippe med bilder jeg vil dele med dere. 


Nydelige farger, sol og blomstring i Notting Hill.


 1. Oxford Street. 2. Herlig bakverk fra Jamie Oliver - Recipease. 3. Vandring langs Notting Hills gater med übergod kaffe fra Starbucks. 4. Bayswater Road. 


1. Portobello Road. 2. The Notting Hill Bookshop fra filmen "Notting Hill". 3. The blue door fra filmen "Notting Hill". 4. Nydelige marengs fra Jamie Oliver - Recipease. 


Det er ingen tvil om at jeg trives i London. Denne gangen ble det noe shopping, men også mye tusling gatelangs i blant annet Notting Hill. Jeg elsker den bydelen - det er så stemningsfullt der.
Ønsker dere alle en riktig fin lørdag. Her skinner solen og det gjør meg så glad!

- Gina


4 kommentarer:

  1. Etter disse flotte bildene gleder jeg meg bare mer til Londonturen i april!! Håper vi får like fint vær slik jeg også kan tusle rundt i dongerijakka. :) Fin lørdag til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Ser ut som en deilig tur. Gleder meg til våren kommer her også:) Kristine

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder:)herlig med ein slik tur og bare kose seg!
    Fin fin søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Jeg elsker Notting Hill! Såå kos at du har vært der!
    Herlige bilder :)

    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.