søndag 9. mars 2014

Makeover

Først så må jeg få takke for alle de hyggelige kommentarene på soverommet vårt og ønske alle nye følgere velkommen. Det er så hyggelig at flere finner veien hit - håper dere vil trives. 

Så over til overskriften, ja for dere leste nemlig riktig. Til tross for at vi bare har bodd her i snart fem måneder har jeg allerede foretatt en liten minimakeover på kjøkkenet *kremt*. Som jeg har nevnt tidligere så ble jeg ikke fornøyd med fugemassen over kjøkkenbenken (det kan du lese mer om HER), og som dere skjønner så har jeg ikke greid å venne meg til de mørke fugene. I vinterferien var jeg altså så lei at jeg dro avgårde for å kjøpe maling. 


Jeg syns det ble så mye lysere og renere med en gang, og kunne virkelig ikke blitt mer fornøyd. 


Nå ble det nemlig akkurat slik jeg hadde sett for meg før vi begynte på kjøkkenet. 
Dette blir bare en liten sneak peek - jeg har nemlig hatt flere småprosjekter på gang. Jeg ble jo så inspirert da vi var på Jamie Oliver Recipease at jeg satte i gang med både det ene og andre da jeg kom hjem. Flere bilder kommer til uken.

I dag våknet vi til blå himmel og strålende sol. Vi dro dermed til fjells og tilbakela oss 1,2 mil på ski. Nå er jeg helt gåen i både armer og bein, så i kveld blir det bare en rolig spillkveld. 
 God søndag!

- Gina

6 kommentarer:

  1. Det blei mykje finere etter så det gjorde du lurt i,er jo ikkje alt blir som ein hadde tenkt så kjekkt når ein kan ordne det billig og fint:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ja, litt av en forandring:) Det ble finere ja :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Flott forandring!
    Min mann driv ein flisebutikk og får frysninger av mørke fuger i kvite fliser;)
    Kjempefint kjøkken.
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Skjønner godt du er fornøyd :)
    Mye finere med lyse fuger.

    Fin mandag og ukestart
    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Mye finere! Det har jeg lyst til å gjøre også. Hvordan gjorde du det, og hvilken maling brukte du? Pernille :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg gjorde det veldig enkelt og billig! Kjøpte rett og slett fargeprøve fra Lady. Fargekode 9904 og den heter "Skumring". Så kjøpte jeg en bitteliten malekost på Clas Ohlson og malte to strøk over fugene. Skikkelig pirkearbeid, men verdt det! Vi har blanke fliser så det var enkelt å tørke av det som kom på flisene. Lykke til!

      Slett

Så koselig at du vil legge igjen en kommentar :)
Det setter jeg stor pris på.